2022. március 2., szerda

Marinált(?) csirkemell

A csirkemell dög unalmas, én az ízét sem szeretem, mert konkrétan nincs neki. Viszont egy fogyókúrában kiemelt szerepe van, ezért kénytelen az ember egymillióféle módszert kipróbálni a változatosság jegyében. Ezt a receptet ma kipróbáltam, és úgy ítéltük meg, hogy helye van a kedvenc receptek között.


Hozzávalók:

  • kb. 50  dkg csirkemell
  • 1-1,5 dl narancslé (friss, vagy rostos, de ne koncentrátumból legyen!)
  • 1-1,5 ek citromlé
  • gyömbér (friss vagy szárított)
  • fokhagyma
  • kevés olivaolaj

 

Elkészítése:

A narancs- és citromléből, gyömbérből és zúzott fokhagymából marinádot (páclét) készítek. A csirkemellet szeletekre vágom, bedörzsölöm sóval és a pácba teszem. Ezt így félreteszem egy-két órára a hűtőbe.

Kontakt grillben vagy grillsütő serpenyőben 6-8 perc alatt készre sütöm. Omlós és lédús marad, kellemes pikáns íze a fűszerektől lesz.


Köretként én ma zöldsalátát ettem hozzá dresszinggel, de szerintem passzol hozzá a krumplipüré is. Esetleg valami jóféle fűszeres csatnit lehet mellé pattintani. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése