2012. április 20., péntek

Blogindító - Hát ezt jól kifőztem!

Ezt a blogot saját magam (és ezzel együtt kiccsaládom) számára hoztam létre. Az ok pedig egyszerű. Nagyon szeretek főzni, de fejből nem megy, csak papírból. A rendszerezésben viszont nagyon rossz vagyok. Elég nekem a gondolataimat egyben tartani a fejemben, nem tudok papírfecnikkel is bajlódni. A szakácskönyvből meg már kihullanak a felfirkált receptek, a netes recepteket meg nem mindig találom meg újra. Ezért arra gondoltam, ide vésem be azokat a recepteket, amikből finomat főztem, hogy később is megtaláljam. Meg aztán, ha véletlenül (vagy hosszú kutakodás után direkt) valaki erre téved, akkor az Ő kielégülését is szolgálja.

VIGYÁZAT! Pletykákat nem tartalmaz, ezért egyesek számára érdektelen lehet a blog! ;)))

Egészségünkre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése